[gclUB-info] Projecte cursos FTIC2006

Xavier de Pedro Puente xavidpaporthos.bio.ub.es
Div Jul 15 14:10:05 CEST 2005

Hola a tothom,

I sobre el Projecte de Cursos, de cara a la convocatoria FTIC 2006 del
DURSI (surt a l'octubre, tot i que al setembre informen ja dels nous
detalls de la convocatoria), vull proposar-ne ja tres:

1) GForge 4.0
---------------
* fer-ne un sobre us de portals basats en GFORGE (ourproject.org,
projectes.lafarga.org, lafarga.up.edu, ...). Això inclou:
** admin. i us de llistes mailman
** admin. i us de cvs
** admin. i us de webdav (si realment funciona amb GForge 4.0, que jo no
ho he vist, encara)
** ...

Profes posibles:
demanar a gent que n'administra actualment: Vicente J. Ruiz Jurado
(op.o), Quim Gil (interactors, projectes.lafarga.org), o altres. Caldria
pagar en algun cas, es clar, les dietes, transport, etc. (al menys el
Vicente viu a Madrid...)

Dates:
Ni idea, quan dfiguin ells. Potser a les setmanes post examens del
primer quadrimestre? (així els alumnes estan més lliures per assisitir).

Crèdits de Lliure elecció:
Fora adequat demanar que fossin reconeguts com a tal, per exemple, a
través de la comissió acadèmica d'Enginyeria informàtica? o a través de
Físiques, o així? (justificat per ajudar a que els alumnes col·laborin
desenvolupant codi en grup)

2) Wiki (adreçat a usuaris)
------------------
Aquest té èxit assegurat (alumnes), si es repeteixen les condicions (o
similars) en que es va ofertar l'any passat (crèdits de lliure elecció).
I jo encantat de no ser jo el qui el dona, si altre gent està disposada
i en sap prou per fer-lo (cada cop hi ha més gent que domina i el podria
fer sense problemes! :-)
A títol orientatiu:
http://uniwiki.ourproject.org/tiki-index.php?page=Curs+Wiki

Dates:
Potser a les setmanes post examens del primer quadrimestre? (així els
alumnes estan més lliures per assisitir).

Crèdits de Lliure elecció:
Fora adequat demanar que fossin reconeguts com a tal, per exemple, a
través de la comissió acadèmica de Biologia, com vaig fer l'any passat.
(s'ha de demanar amb molts mesos d'antel·lació)

3) Tiki (adreçat a admins.)
------------------
Aquest val la pena fer-lo, amb més temps i detall del que jo vaig fer
l'any passat.
Es pot omplir si s'anuncia amb temps, i es convalida en crèdits de
lliure elecció. A mi em faria gràcia participar en aquest (encara estic
aprenent coses noves interessants cada cop que he d'explicar algo a algú
sobre el Tiki 1.9 en general). I encantat de col·laborar amb altres
persones que volguessiun participar en el disseny, etc.

A títol orientatiu:
http://uniwiki.ourproject.org/tiki-index.php?page=Curs+Tiki

Dates:
Potser a les setmanes post exàmens del primer quadrimestre? (així els
[...]

-------
Si el curs 1) GForge 4.0 no pogués ser com a tal, jo demanaria que algú
fes un curs de "CVS"...(concurrent versions system)

Aquí queda la meva proposta per començar a concretar el tema dels cursos...

Xavi

--

Xavier de Pedro Puente