[gclUB-info] Inscripcio Gclub

MARGARITA GRABULOS SABATES mgrabulosaub.edu
Div Jul 15 14:04:41 CEST 2005

Jo puc ser la tresorera per no tinc ni idea de que parles...
Existeix un compte del gclub? crec que no, si s'ha d'obrir deu haver de signar
mes d'una persona, crec?
En Marc esta de vacances pero crec que torna dilluns, ja ho parlare amb ell.
Si puc, dilluns mateix que haig d'anar a la caixa pagare les taxes i m'informare
del tema.

Margarita