[gclUB-info] Inscripcio Gclub

Xavier de Pedro Puente xavidpaporthos.bio.ub.es
Div Jul 15 13:46:47 CEST 2005

Margarita, com a nova tresorera, i Marc, com a antic tresorer, agrairia
que informéssiu sobre com està l'estat de comptes del gclUB. Quantes
peles tenim, etc.
I que poseu a la web a quin número de compte s'han de fer els donatius
que voluntàriament volguem fer per les despesses del gclub.
(jo m'encarrego de posar aquesta referència al formulari)

I dic lo del número de compte, i no pas tenir-ho en un sobre sota el
matalàs (o taula del despatx, m'és igual :-), per que el necessitarem
per quan ens donguin subvencions per muntar activitats relacionades amb
els projectes que tenim en marxa ... (jornades programari lliure, distro
CD's, subvenció FTIC cursos PL, ...).

Ànims a tothom, que això rutlla!!!!! :-)

Xavi

En/na MARGARITA GRABULOS SABATES ha escrit:

--

Xavier de Pedro Puente