[gclUB-info] Dubtes sobre llicències Creative Commons

Marc GS marcgarciaaub.edu
Div Jul 15 11:01:48 CEST 2005

Merci Ignasi,

El llibre es pot trobar, dividit en capítols en pdf, a la pàgina
http://www.oreilly.com/catalog/linuxdrive3/book/index.csp.

Efectivament les úniques condicions que diu que s'han de complir són:
*Reconeixement*. Heu de reconèixer els crèdits de l'obra de la manera
especificada per l'autor o el llicenciador
*Compartir amb la mateixa llicència*. Si altereu o transformeu aquesta
obra, o en genereu obres derivades, només podeu distribuir l'obra
generada amb una llicència idèntica a aquesta

Suposant que et baixessis els pdf allà ja hi consta l'autor, així la 1a
condició ja s'acompleix. I si et limites a fer impressions dels pdf, com
que no canvies absolutament res aleshores s'acompleix la 2a condició.

Ara els dubtes que tinc és dir-li a ma germana a quin preu pot vendre
aquestes còpies. S'ha d elimitar al cost de la impressió i encuadernació
o ella pot obtenir algun benefici? I com es calcula el benefici que es
pot obtenir?

La llibreria acaba d'estrenar-se, com aquell que diu, i busca qualsevol
forma de promocionar-se. La pàgina web (una temporal) la trobareu a
http://www.llibreriamaat.com.

Marc GS

En/na IGNASI LABASTIDA JUAN ha escrit: