[gclUB-info] Re: [gclUB-in fo] reunió am b el rector

ANTONIO PIEDRAS MORENTE apiedrasaub.edu
Div Jul 15 09:59:08 CEST 2005

Hola a tots i a totes. No, la Lluïsa no està de baixa, ja que ahir dijous vaig
parlar amb ella.
Sobre el tema de demanar una reunió oficial, no crec que enviar un correu ja es
consideri oficial, m'imagino de que es tracta d'enviar un escrit (al rector o al
 secretari-secretària) demanant aquesta reunió explicant qui som, perquè la
volem, etc, registrar aquesta petició i llavors ja li arribarà pel camí oficial.
I m'imagino que de la mateixa manera ens respondran.

Això podem fer una cosa, o bé que continui la Lluïsa o els que esteu per Pl.
Universitat us informeu de què vol dir oficial exactament, i si cal fer un
escrit s'agafa el que hem posat (un resum...) en el tiki i el feu arribar avui
mateix pel camí oficial, no?

A reveure.

Antonio Piedras Morente
Telèfon: 93 40 34614
Àrea de Tecnologies
Edifici Pavelló Rosa (Recinte de la Maternitat). Planta 1
Travessera les Corts, 131-159. 08028 Barcelona