[gclUB-info] reunió amb el rector

Xavier de Pedro Puente xavidpaporthos.bio.ub.es
Div Jul 15 09:38:33 CEST 2005

Hola a tothom:

La setmana passada ja vam quedar amb la Lluïsa que ella es posava en
contacte amb el rector. Des de fa dies li vinc recordant, li havia
escrit un correu-e, pel que em va dir, però no sé si això ja es
considera una petició oficial. Em va dir que si al dia següent no
l'havia respost, que el trucaria per telèfon. D'això ja fa més de dos
dies. Ahir per la tarda li vaig enviar un correu-e a la Lluïsa per
preguntar-li com estava aquest tema de la reunió amb el rector. Ara no
respon al telèfon de feina ni al mòbil.

Algú sap si li ha passat algo a la Lluïsa aquests dies? (potser està de
baixa, etc.)

En qualsevol cas, Antonio, te'n pots encarregar tu, si avui no veus a la
Lluïsa en persona per la feina? (potser està de baixa, etc.)

Havíem dit de fer la reunió just després de les eleccions a rector, i a
aquest pas la farem per celebrar les festes de la Mercè!

Xavi

P.D: Recordo enllaç a on teníem els punts a tractar a la reunió amb el
rector
http://gclub.ourproject.org/tiki-index.php?page=ReuniO+amb+nou+Rector+UB

En/na IGNASI LABASTIDA JUAN ha escrit: