[gclUB-info] formulari sol·licitud persones sòcies del gclUB

Xavier de Pedro Puente xavidpaporthos.bio.ub.es
Dij Jul 14 16:00:35 CEST 2005

Hola a tothom:

>     * que sigui obligat posar una adreça de correu

Ja ho és, pel fet de donar-se d'alta al Tiki (s'ha de posar una adreça
de correu-e vàlida, per tal de validar la sol·licitud d'usuari del tiki
del gclub pel correu-e que es rep).

>     * que es doni d'alta automàticament a la llista del gclUB

Jo no sé fer-ho. Si algú que sàpiga programar sap fer-ho, endanvant!
(Tiki: php, mailman: python)
Si no es pot programar, cal algú que ho faci manualment, si no la
persona que sol·licita ser sòcia. Si algú vol fer-ho manualment, que
m'ho digui i dondo compte d'admin de la llista mailman gclub-info per
fer aquestes subscricpcions.

> Potser l'adreça de correu hauria de ser @ub.edu? o no cal que ho sigui?

Hi ha molta gent que no fa servir el correu ub.edu (alumnes, PDI en
formació d'altres divisions, etc.). Crec que seria un error fer-ho.

Fins aviat,