[gclUB-info] Copyfight, xerrada diaspos Tiki, i WYSIWYG Tiki-OOo.

Xavier de Pedro Puente xavidpaporthos.bio.ub.es
Dma Jul 12 16:07:57 CEST 2005

Hola Jordi:

Posa en l'OOo writer:
http://gclub.ub.es/tikidav.php/
o el seu equivalent,
http://gclub.ourproject.org/tikidav.php/

(et demanarà el teu nom d'usuari i contrasenya del tiki)

I a partir d'allà navega per l'arbre de categories, fins arribar al
document que vols obrir. Aquest s'ha de dir com la plana wiki, però amb
".sxw" al final.

Per exemple:
http://gclub.ourproject.org/tikidav.php/Ajuda/AjudaSobreTiki.sxw

Errors o limitacions actualment ja detectades amb TikiDav.02 (el Javier
sembla que ja està treballant per corregir-les en la versió 0.3 que
treurà d'aquí a algunes setmanes).:
http://www.escire.com/escire2/tiki-view_tracker.php?trackerId=3

Fins aviat,

Xavi