[gclUB-info] Copyfight, xerrada diaspos Tiki, i WYSIWYG Tiki-OOo.

Jordi Guilleumes jordi.guilleumesaub.edu
Dma Jul 12 14:13:34 CEST 2005

---------------------
El 11/07/2005 17:29 'Xavier de Pedro Puente' va dir:

> Per cert, ja xuta el WYSIWYG del Tiki del gclub via Clients WebDAV
> (per exemple, OpenOffice Writer).
> http://www.escire.com/escire2/tiki-read_article.php?articleId=11

L'altre cop que ho vas comentar, vaig fer proves, i vaig aconseguir
editar alguna pàgina (amb problemes amb els accents).

Ara he vist el vídeu que comentes i em sembla fantàstic, però no sé com
accedir a les pàgines del nostre wiki. A part de configurar l'OOo per
tal que utilitzi els diàlegs OOo, quina ubicació he de posar per obrir
un document?

Fins ara,

   Jordi

Un adjunt de no-text ha estat eliminat...
Nom: jordi.guilleumes.vcf
Tipus: text/x-vcard
volum: 202 bytes
Desc: no disponible