[gclUB-info] Copyfight, xerrada diaspos Tiki, i WYSIWYG Tiki-OOo.

Xavier de Pedro Puente xavidpaporthos.bio.ub.es
Dil Jul 11 17:29:57 CEST 2005

Jo tinc intenció d'anar a sentir al "Wikipedio" (Jimmy Wales, Diumenge
17/07, 21h). La resta no, que si no no hi ha manera d'avançar en la tesi.

Per cert, el divendres passat vaig fer una xerrada fent servir el
sistema de presentació de diapos del tiki del gclub. I va quedar força
bé (vídeo inclós en una diapo, etc.). Ho vaig enllaçar a la bitàcola
inicial del gclub.
http://gclub.ourproject.org/tiki-view_blog_post.php?blogId=2&postId=108

Per cert, ja xuta el WYSIWYG del Tiki del gclub via Clients WebDAV (per
exemple, OpenOffice Writer).
http://www.escire.com/escire2/tiki-read_article.php?articleId=11

Fins aviat,

Xavi