[gclUB-info] Servidor gclub

rsadorri7 rsadorri7aetis.ub.edu
Dis Jul 9 19:26:14 CEST 2005

Hola a tothom,
    avui he estat amb en Miquel Colomer a les jornades de la upc, que
per cert ha estat força interessant, i hem parlat del servidor del gclub.
    Em preguntava, rectifiqueu-me si vaig errat :-P, que el servidor ara
no esta en ús, no? Si és així puc mirar de fer-me'n càrreg de la primera
fase que seria reinstal·lar linux, el servidor web i altres eines
bàsiques, així com buscar les actualitzacions del software que es faci
servir en el servidor Tiki+cvs i altres serveis que es trobin
necessaris. Més que res a veure si algú em pot donar quatre cèntims de
la situació en que esta ara, per evaluar que fer-ne i com tirar endavant.

Ramon Sadornil (un dels organitzadors de JPL-UB :-P)