[gclUB-info] Projecte.04. PFC's ETIS en PL

ANTONIO PIEDRAS MORENTE apiedrasaub.edu
Dij Jul 7 13:00:58 CEST 2005

Hola a tots i a totes. Sobre el tema dels PFC, segons el projecte que es
presenti, i si conec les eines informàtiques a utilitzar (php, ...) jo mateix
puc fer-ne de cotutor, al menys en aquesta primera experiència, si us sembla bé.

Salutacions.

Antonio Piedras Morente