[gclUB-info] Projecte.04. PFC's ETIS en PL

Xavier de Pedro Puente xavidpaporthos.bio.ub.es
Dij Jul 7 10:45:22 CEST 2005

Benvinguts al mon de les sigles! :-) (sota recordo significat, per si

algun subscrit a la llista no sap de què va)

Sobre els projectes final de carrera, i arrel del que vam parlar a la
reunió del 29/06/05 amb els profes de l'Enginyeria Tècnica Informàtica
de Sistemes (ETIS), sobre els projectes final de carrera (PFC) amb PL
(aquesta tothom la sap :-), he penjat les propostes que jo tenia (i que
vaig dir a la reunió aquella i la del gclub del dia posterior) a:

http://gclub.ourproject.org/tiki-index.php?page=Projecte.04.PFC+Propostes

Tal i com vam dir a la reunió del gclub (
http://gclub.ourproject.org/tiki-index.php?page=ReuniO050630 ), es
tracta ara que proposem el que creiem que pugui ser més interessant i
els prioritzem, per que el proper any tan sols proposarem un (o dos,
potser es podria arribar), però sobre tot tenint clar que se'ls ha de
dir qui pot fer de cotutor.

I que ells no saben de php, per exemple (dada que pot ser important, per
que si el projecte ha de ser amb PL en php, ell -els alumnes- no tenen
per que saber-ne prèviament per que no el toquen a la carrera, més que
perl de refiló en una assignatura., c i java, crec recordar)

Au, fins aviat,