[gclUB-info] CD del gclUB, cursos FTIC 2005 i projecte UniWIki

Dij Des 22 17:11:59 CET 2005

Hola Lourdes i tothom:

I tant. En tinc uns quants (no n'han pogut fer els 50 ja ara - només 9 -
per que la grabadora nova que han portat a l'infoespai/Altercoms SCCL ha
sortit amb problemes i l'han portat a reparar (Està en garantia, etc.).
En breu han de fer les còpies que falten.

Portaré les còpies al pavelló Rosa, que segur que sereu més accessibles
que jo (el 29 marxo a Xile a veure una germana meva que viu allà, en
tornar empalmo amb uns cursos, i no tornaré a estar amb normalitat a la
feina a Biologia fins inicis de febrer'06)

Per cert, anuncio ja que amb tot aquest enrenou no em serà possible
encarregar-me de coordinar lo de la sol·licitud de subvenció FTIC 2005
(del DURSI de la Generalitat) per muntar cursos de programari lliure,
etc. Tantdebó algú pugui estar al corrent de la convocatòria aquesta
(per quan surti), i coordinar els esforços de tothom que hi volia muntar
algun curs, etc.

Per últim, informar que hem acabat recentment el projecte UniWiki (de
Millora de Qualitat Docent 2003, finançat pel DURSI també) i han sortit
coses xules (en assignatures en què han de fer treballs ens grup grans
d'alumnes, els que treballen amb "metodologia Wiki" treuen més nota
respecte les mateixes hores invertides).. Per als interessats, infore
integre en html o pdf accessible a través de: http://uniwiki.ourproject.org

Au, una abraçada, bon nadal i bon any si no ens veiem abans! .-)

Xavi

En/na MARIA LOURDES SOLER ARIAS ha escrit: