[gclUB-info] Projecte Fi de carrera

ANTONIO PIEDRAS MORENTE apiedrasaub.edu
Dme Des 21 08:13:31 CET 2005

Bon dia a tots i a totes.
M'ha comunicat el Cap d'estudis d'ETIS, que l'alumne que estava fent el projecte
fi de carrera basat en desenvolupar mòduls de GFORGE, ha demanat un canvi de
projecte perquè no es veia amb cor de tirar-ho endavant.
Entre les causes que ha donat ha estat la dificultat de poder entrevistar-se amb
el director.

També em comenta que ha detectat que no hi ha "caliu" sobre el programari lliure
entre la majoria d'estudiants d'ETIS.

Bé, això em fa pensar que ens haurem de replantejar aquesta línia de treball del
GCLUB. En tot cas ho podem parlar en la propera reunió.

Bé, que tingueu un molt bon Nadal.

A reveure.

Antonio Piedras Morente