[gclUB-info] [Fwd: [pro-asociacion-uoc] [Fwd: [Kernel Panic] Life-parade]]

Miquel Colomer mcolomeragmail.com
Dme Ago 31 14:15:25 CEST 2005

Al final hi anirŕ algu del gclub?
Estaria bé poder promocionar les activitats de l'associació i la
propera jpl (venent per exemple les samarretes sobrants de la jornada
:).
Algun voluntari? Ramón? Esteve? :P