[gclUB-info] Cursos de "Wiki" i d'"Admin. Tiki CMS/Groupware" del gclUB

Xavier de Pedro Puente xavidpaporthos.bio.ub.es
Dme Ago 10 16:24:30 CEST 2005

Hola Lourdes:

M'interessa que es pugui fer el curs de wiki abans del curs de Tiki (per
la gent que l'ús del wiki del Tiki li serveixi que un portal d'aquestes
característiques li pugui servir per al seu col·lectiu/associació/grup
i/o les seves necessitats de comunicació interna i externa). Així, més
enllà del joc d'horaris movible, el més adequat es fer els de Wiki la
primera setmana (5-9 set., 9-12h), els de Tiki la segona (12-16set,
9-12h). I per les tardes, depèn de lo que demani la gent (tot i que no
coincideixi amb la idea inicial que jo suggereixo de fer primer wiki i
després tiki).

La meva petició o proposta al gclub era poder-los ofertar com a gclub
(que sembla que ha estat que si) en la situació que menys problemes doni
al gclub: cursos gratuïts, i si cal llogar alguna sala, doncs fer-ho a
partir de contribucions voluntàries dels alumnes (8 alumnes, per exemple
- 1 per ordinador- a la primera setmana, voldria dir menys de 15 euros
per cap pel curs de tota la setmana). I si no surten entre els
assistents entre aportacions voluntàries, doncs ja ho posaria jo de
peles que he cobrat per muntar cursos previs amb càrrec a altres
subvencions (no ve de 100 euros, i si que ve de que la gent del gclub i
molts altres col·lectius conegui algunes de les eines que ens poden
facilitar la cooperació entre nosaltres de cara al curs que ve, etc.).
No pateixis que si vols aprendre amb l'ajut d'algunes classes guiades
per professor, com altre gent també m'ha demanat des de fa mesos, ho
farem al setembre.

La història de l'infoespai va per llarg per aclarir-se (a part de tenir
tocs de "surrealista"), així que millor no esperar cap col·laboació (i
menys econòmica) de l'Infoespai.

Au, fins aviat,

Xavi

En/na MARIA LOURDES SOLER ARIAS ha escrit: