[gclUB-info] Cursos de "Wiki" i d'"Admin. Tiki CMS/Groupware" del gclUB

MARIA LOURDES SOLER ARIAS lsoleraub.edu
Dme Ago 10 11:54:03 CEST 2005

Missatge de Xavier de Pedro Puente <xavidpaporthos.bio.ub.es>:

Hola,
En quines "condicions es troba ara el tema", finalment on es farà el curs de
Wiki, també es podrà fer al Pavelló Rosa o s'haurà de llogar un local amb els
diners de la subvenció ? o haurem de pagar el local els que estem apuntats als
cursos ?

Salutacions,

Lourdes