[gclUB-CarpeTiki] Notificació de correu-e del Tiki

Jue Feb 23 11:59:46 CET 2006

Un nou missatge ha estat escrit al fòrum: Professorat

Topic: Congrés Docència (CIDUI)
Autor: afont
Títol: Re: Re: Congrés Docència (CIDUI)
Data: Dj 23 de Feb, 2006 [11:59]
http://gclub.carpetiki.ourproject.org/tiki-view_forum_thread.php?forumId=4&comments_parentId=365
Missatge:

> Antoni, sembla obligat que els rsponsables de Didàctica de la Llengua II també participem en el IV CIDUI:
>
> Hi ha, però, un parell de pegues:
>
> 1.- En el nostra cas, l'experiència amb Carpetiki, l'estem tot just iniciant ara.
>
> 2.- Les comunicacions han de ser lliurades el 28 de febrer, dimarts vinent, com a més tard.
>
> Amb tot, veurem què hi podem fer.

Joan Lluís,

Jo estic preparant ara la comunicació abreujada. He obert una pàgina wiki on explico a grans trets la justificació del nostre projecte i ara estic redactant unes línies sobre l'estructura de la carpeta. Espero poder-ho tenir enllestit per enviar la comunicació "on time".

La meva idea és que ara podem complir un tràmit perquè ens acceptin la comunicació i, després, encara que ens donarà feina durant el mes de juny, podem incorporar l'experiència acumulada durant aquest quadrimestre. Si t'hi vols afegir, per mi i per tots nosaltres, no hi ha cap problema. Si em dius que sí, incorporo el teu nom (i el de la Gemma) i punt.