[gclUB-CarpeTiki] Notificació de correu-e del Tiki

Jue Feb 23 10:59:53 CET 2006

Un nou missatge ha estat escrit al fòrum: Professorat

Topic: Problemes amb bitàcoles
Autor: afont
Títol: Re: Problemes amb bitàcoles
Data: Dj 23 de Feb, 2006 [10:59]
http://gclub.carpetiki.ourproject.org/tiki-view_forum_thread.php?forumId=4&comments_parentId=366
Missatge:

> Bon dia,
>
> La Rebecca Garcia Moliner, alumna del grup Brokers, m'ha fet saber que cada cop que intenta publicar les seves reflexions a la bitàcola individual li dona problemes. Us pregaria Dr. Font o Xavi li donessiu un cop de mà.

Jo vaig enviar un correu a tothom amb aquest text, basant-me en les informacions del Xavi,

INSTRUCCIONS PER A TOTS AQUELLS QUE PERDEU INFORMACIÓ A L'ESCRIURE EL DIETARI

Si perdeu la informació perquè feu click al botó "vista prèvia" o "guardar" (o guardar i sortir", de la bitàcola), i us diu que no teniu permís, és per que us ha caducat la sessió al navegador. Per evitar-ho HI HA DUES MANERES:

1. Quan us connecteu a la web seleccioneu la casella "recorda'm" del requadre de "Connexió", a més de posar el vostre nom d'usuari i la contrasenya. Així la sessió no caducarà als 20 minuts sinó que durarà 10 hores.

2. Feu vista prèvia o guardar més sovint si voleu escriure directament en la bitàcola (sabent que si passen 20 minuts i no heu punxat sobre vista prèvia o guardar es desactiva la sessió).

3. També és possible que la plana quedi en blanc misteriosament, o faci algun comportament estrany si empreu el navegador Internet Explorer. Es recomana fer servir Mozilla Firefox com a navegador perquè és molt millor per a planes web avançades com les del Tiki. El podeu descarregar gratuïtament de la plana Web de la Universitat.