[gclUB-CarpeTiki] Notificació de correu-e del Tiki

Jue Feb 23 10:51:10 CET 2006

Un nou missatge ha estat escrit al fòrum: Professorat

Topic: Problemes amb bitàcoles
Autor: afont
Títol: Re: Problemes amb bitàcoles
Data: Dj 23 de Feb, 2006 [10:51]
http://gclub.carpetiki.ourproject.org/tiki-view_forum_thread.php?forumId=4&comments_parentId=366
Missatge:

> Bon dia,
>
> La Rebecca Garcia Moliner, alumna del grup Brokers, m'ha fet saber que cada cop que intenta publicar les seves reflexions a la bitàcola individual li dona problemes. Us pregaria Dr. Font o Xavi li donessiu un cop de mà.

Hola Judith,
Probablement el que li passa a la Rebeca és que s'entretén en l'escriptura de la bitàcola i se li dispara el time out. En Xavi va donar instruccions ahir a una alumna que li passava el mateix. He estat intentant recuperar el missatge, però no el trobo.

Crec recordar que, si aquesta és la causa, es pot resoldre clicant a l'entrar una casella que diu "Recorda'm" i que hi ha sota mateix de l'espai reservat per introduir la contrasenya.

També recordo que deia que hi pot haver problemes amb el navegador "Microsoft Explorer", però en aquest cas no sé quin remei dona, apart de recomanar un navegador alternatiu com ara el Mozzilla Firefox.

Per cert, el meu Firefox no em permet obrir les carpetes del menú i he de seguint fer servir el Safari.