[gclUB-CarpeTiki] Notificació de correu-e del Tiki

Mie Feb 22 15:13:08 CET 2006

Un nou missatge ha estat escrit al fòrum: Professorat

Topic: Assignar menú a un usuari
Autor: Xavi
Títol: Re: Re: Re: Assignar menú a un usuari
Data: Dc 22 de Feb, 2006 [15:13]
http://gclub.carpetiki.ourproject.org/tiki-view_forum_thread.php?forumId=4&comments_parentId=335
Missatge:

> No els fa servir ningú. Però ¿com m'ho faig per dir el menú 149 és per a l'alumne x? No veig com lligar menú a usuari

S'assignen via "Admin > mòduls" (requadres). Crees un mòdul d'usuari nou (si no està creat ja el que busquis), poses el menú en qüestió a dins (es força intuïtiva la interficie, ja veuràs com es fa sense problemes, suposo), graves. i després assignes el mòdul aquest al grup d'usuaris que porta el mateix nom que l'alumne en qüestió (els mòduls s'assignen a grups, no a usuaris, estrictament; per això hi ha un grup individual per a cada alumne, amb el mateix nom que l'alumne).

Pregunta de nou si tens més dubtes.
Per cert, no sóc conscient de que hi hagi més problemes o dificultats en cap altre punt o area del Tiki. La cosa ja es comença a normalitzar...

Suggereixo que a partir de demà dijous, no rebeu TOTHOM còpia per defecte de TOT el que s'escrigui en el forum de professorat, com passava ara, sinó que a partir de demà, cadascú es subscrigui manualment a rebre els nous fils de discussió del fòrum de professorat, i el seguiment de les respostes als fils oberts que us interessin. Si ningú diu el contrari, demà ho configuraré així, com estava al principi de tot.

Per cert, i acabo, encara no heu respost sobre el tema de la taula proposada pel Dani Espina. Si ningú diu res en contra, demà li confirmo que endavant, que la faci servir.