[gclUB-CarpeTiki] Notificació de correu-e del Tiki

Mar Feb 21 14:58:09 CET 2006

Un nou missatge ha estat escrit al fòrum: Professorat

New topic: Proposta de Taula d'autoregistre d'hores per a grups sense carpeta d'aprenentatge (Daniel Espina)
Autor: Xavi
Títol: Proposta de Taula d'autoregistre d'hores per a grups sense carpeta d'aprenentatge (Daniel Espina)
Data: Dm 21 de Feb, 2006 [14:58]
http://gclub.carpetiki.ourproject.org/tiki-view_forum_thread.php?forumId=4&comments_parentId=317
Missatge:

Hola a tothom:

En Daniel Espina ha fet una proposta de de Taula d'autoregistre d'hores invertides, per als alumnes de grups que no treballin amb carpetes d'aprenentatge:

Taula Autoregistre Alumnat 02 (Tradicional) (II).pdf (23.86 Kb)
Podeu baixar l'arxiu emprant: http://gclub.carpetiki.ourproject.org/tiki-download_file.php?fileId=21

Veieu el diàleg previ mantingut entre els dos (còpia a sota). M'ha donat permís per enviar còpia dels nostres correus a tothom, i està esperant esperant a que fem algun comentari o esmena (si cal), per tal de tirar-ho endavant amb els seus alumnes.

Opinions?
(jo ja l'he dit que per mi endqavant tal quan ho ha redactat-modifciat ell; veieu el pdf que citava i enllaçava abans)

Xavier

{QUOTE()}
En/na Daniel Espina ha escrit:

{QUOTE()}