[gclUB-CarpeTiki] Notificació de correu-e del Tiki

xavi en users.ourproject.org xavi en users.ourproject.org
Lun Feb 20 08:37:32 CET 2006

Un nou missatge ha estat escrit al fòrum: Professorat

Topic: help fotos
Autor: Xavi
Títol: Re: Re: Re: help fotos
Data: Dl 20 de Feb, 2006 [08:37]
http://gclub.carpetiki.ourproject.org/tiki-view_forum_thread.php?forumId=4&comments_parentId=263
Missatge:

> Ja ho he trobat! Sóc tan cec que no havia vist que l'equivalent existeix i que hi ha una casella que s'ha de clicar si es volen rebre missatges, és a dir, si es vol activar el correu, que estava desactivat.

Antoni, i demés, fa prop d'un més vaig aprendre a canviar la configuració per que els alumnes poguessin rebre (i enviar) missatges interns del tiki per defecte en enregistrar-se (o enregisterar-los). En el teu cas Antoni, com et vas enregistrar fa mesos  (abans que cambiés la configuració), debies ser l'únic que tenia per defecte el no rebre missatges interns del Tiki.
Me n'alegro de veure que ja ho has trobat, fins i tot, i re-configurat al teu gust.  :-)