[gclUB-CarpeTiki] Notificació de correu-e del Tiki

Dom Feb 19 18:57:23 CET 2006

Un nou missatge ha estat escrit al fòrum: Professorat

Topic: gràfics
Autor: afont
Títol: Re: Re: gràfics
Data: Dg 19 de Feb, 2006 [18:57]
http://gclub.carpetiki.ourproject.org/tiki-view_forum_thread.php?forumId=4&comments_parentId=281
Missatge:

> Quin programet de gràfics és?
>
> Editat: ja ho veig, és la màquina virtual Java. He fet una petita modificació a "prova" amb Firefox per linux. Cal fer 'file -> save' abans de tancar-lo.
> Caldrà que et llegeixis les instruccions per instal·lar Java sobre Mac, és diferent per a cada sistema operatiu. A linux la cosa té dues parts: instal·lar el programa i després fer els links per als navegadors. A l'ajuda de Safari ho hauries de trobar.

Lluïsa,
La cosa més o menys m'està funcionant amb el safari, però sense fer res. Quan punxo la pàgina, s'executa i surt un missatge que pregunta si vull instal·lar-lo. Però cada vegada que hi torno, passa el mateix. No es queda permanentment instal·lat. Però tot i això, em deixa fer gràfics, modificar-los i guardar-los al tiki.