[gclUB-CarpeTiki] Notificació de correu-e del Tiki

Sab Feb 18 13:14:46 CET 2006

Un nou missatge ha estat escrit al fòrum: Professorat

Topic: help fotos
Autor: afont
Títol: Re: help fotos
Data: Ds 18 de Feb, 2006 [13:14]
http://gclub.carpetiki.ourproject.org/tiki-view_forum_thread.php?forumId=4&comments_parentId=263
Missatge:

> ¿En algun lloc vaig llegir que es podien incloure fotografies dels alumnes com avatar i d'un tamany de 45 X 45 pixels, com a màxim i ara no sé trobar-ho. Joan Lluís o Xavier, em podrieu explicar com se fa?

Gràcies, Joan Lluís. Ja ho he trobat.

No sé que passa amb el meu correu. Em surt aquesta pàgina d'error:

Error
You have to be able to receive messages in order to send them. Goto your user preferences and enable 'Allow messages from other users'

Tornar Enrera

Torna a la pàgina d'inici

Quan entro a les preferències (clicant les  eines) no trobo cap equivalent en català de 'Allow messages from other users'. ¿Què he de fer?