[gclUB-CarpeTiki] Notificació de correu-e del Tiki

Vie Feb 17 17:54:04 CET 2006

Un nou missatge ha estat escrit al fòrum: Professorat

Topic: AVÍS: Equips E4 i Persèfone
Autor: afont
Títol: Re: AVÍS: Equips E4 i Persèfone
Data: Dv 17 de Feb, 2006 [17:54]
http://gclub.carpetiki.ourproject.org/tiki-view_forum_thread.php?forumId=4&comments_parentId=256
Missatge:

> He despublicat els textos de les alumnes de Persèfone i E4 que havien enviat erròniament a les bitàcoles de Gemma Pujals i la meva (blog5 i blog50). Vegeu:
>
> http://gclub.carpetiki.ourproject.org/tiki-view_forum_thread.php?comments_parentId=147&topics_threshold=0&topics_offset=12&topics_sort_mode=commentDate_desc&topics_find=&forumId=4
>
> Temporalment els he guardats en un arxiu a l'espera que els tutors o les alumnes els vulguin recuperar.

Joan Lluís, Ho sento, he fet tard, pensava despublicar-los i recuperar-los jo aquest cap de setamana. Ja ho havia començat a fer amb algun d'ells. No sé si te n'has adonat i algun alumne ja se n'havia adonat i l'havia recuperat en el seu dietari personal, però d'altres no. ¿Me'ls pots enviar a mi?

Salutacions,

Antoni Font