[gclUB-CarpeTiki] Notificació de correu-e del Tiki

Vie Feb 17 14:12:09 CET 2006

Un nou missatge ha estat escrit al fòrum: Professorat

Topic: Didàctica de la Llengua : qüestions
Autor: lluisanunez
Títol: Re: Didàctica de la Llengua : qüestions
Data: Dv 17 de Feb, 2006 [14:12]
http://gclub.carpetiki.ourproject.org/tiki-view_forum_thread.php?forumId=4&comments_parentId=211
Missatge:

uuups, no havia vist l'al·lusió.
Els arxius __wmv__ es poden pujar, igual que esl altres, a una galeria d'arxius. Crec que la galeria té per defecte un màxim de 10Mb, que jo crec que és correcte, dóna per pel·lícules curtes. __Wmv__ és un format propietari de windows (:twisted:) però ara ja els players multiplataforma el comencen a acceptar.

Si el que vols és pujar i publicar un arxiu wmv, primer el puges a la galeria, allà et copies la URL que et proporciona la galeria, i fas l'enllaç a la pàgina que vulguis.
A mi també em sóna que hi ha un plugin perquè la pel·lícula ja et quedi directament enmarcada a la pàgina, l'estic buscant... (:eek:)