[gclUB-CarpeTiki] Notificació de correu-e del Tiki

Jue Feb 16 19:53:31 CET 2006

Un nou missatge ha estat escrit al fòrum: Professorat

Topic: Didàctica de la Llengua : qüestions
Autor: Xavi
Títol: Re: Didàctica de la Llengua : qüestions
Data: Dj 16 de Feb, 2006 [19:53]
http://gclub.carpetiki.ourproject.org/tiki-view_forum_thread.php?forumId=4&comments_parentId=211
Missatge:

> !1.
> Els comentaris de les alumnes dels grups Persèfone i E4 pujats a les bitàcoles de Gemma Pujals i la meva (blog5 i blog50), ja els podem eliminar?
Ni idea. Ja t'ho diran els professors implicats (espero).

> !2.
> Com podem restringir l'accés a fòrums, bitàcoles,etc. per a cada grup?(:redface:)
Algú dels que us ho vaig explciar, li podeu explicar al Joan-Lluís?.
Si he de ser jo, Joan-Lluís, millor que quedem algun dia i t'ho explico en persona (podríem quedar a Biologia?).

> !3.
> Podem pujar arxius Wmv? Com?
Lluïsa, com a professora de multimèdia, li pots respondre?

(suposo que cal buscar primer per les planes de tikiwiki.org, doncs em sona que hi ha algun "plugin" de tiki fet por ahí que permet pujar wmv i veure'ls dins de planes wiki... però ara mateix no està instal·lat al servidor)