[gclUB-CarpeTiki] Notificació de correu-e del Tiki

Jue Feb 16 13:49:21 CET 2006

Un nou missatge ha estat escrit al fòrum: Professorat

Topic: més maldecaps
Autor: Xavi
Títol: Re: Re: Re: més maldecaps
Data: Dj 16 de Feb, 2006 [13:49]
http://gclub.carpetiki.ourproject.org/tiki-view_forum_thread.php?forumId=4&comments_parentId=168
Missatge:

> [...]

> Per cert, aquesta alumna insisteix a dir que no pot entrar, quan jo hi entro. ¿Són també les cookies, com en el cas de Rafael Guasch? ¿Li puc dir que ho provi amb un altre ordinador i que si funciona és un problema del seu navegador?

Antoni, acabo de veure (a través de Admin > Usuaris) que aquesta noia no havia aconseguit entrar mai, de fet. I en intentar entrar jo amb el seu nom he vist que hi debia haver algun problema amb la seva contrasenya, per que donava error a la base de dades. Li he canviat la seva contrasenya a "auroraesther" (sense les cometes, és la part que té abans de l'arroba en el seu correu-e), i ara entra bé sense cap mena de problema. Debia haver algun error/caracter raro (per error potser) en la contrasenya. Arreglat.

Per últim, que sapigueu que cada usuari pot canviar-se ell mateix la seva contrasenya a través de:
"ElMeuTiki > Preferències > Informació del compte > Nova contrasenya, repetir-la, i contrasenya actual"

I a part, com a professorat, podeu canviar la contrasenya d'un alumne vostre (recomanable només si és estrictament necessari! - millor que si un alumne pot, sigui ell mateix qui es canvia ell mateix la seva contrasenya) a través de:
"Admin > Usuaris > {img src=img/icons/config.gif } (Change user preferences) > Nova contrasenya, repetir-la"

I no cal saber la contrasenya anterior de l'usuari (de fet, no és pot saber per que es guarda xifrada)