[gclUB-CarpeTiki] Notificació de correu-e del Tiki

xavi en users.ourproject.org xavi en users.ourproject.org
Jue Feb 16 07:12:09 CET 2006

Un nou missatge ha estat escrit al fòrum: Professorat

Topic: més maldecaps
Autor: afont
Títol: Re: Re: més maldecaps
Data: Dj 16 de Feb, 2006 [07:12]
http://gclub.carpetiki.ourproject.org/tiki-view_forum_thread.php?forumId=4&comments_parentId=168
Missatge:

> Antoni, els menus ja estan enllaçats a cada usuari correctament, fins a on jo sé. El que queden, veig, són errors d'enllaços dins els menús, que apunten a un grup quan haurien d'apuntar a un altre, etc.
>
> Els menús es poden canviar a través de:
> Admin > Menus
> Allà seleccionar el menú de l'aurora (el menú 134, segons es pot llegir a la plana inicial del professorat ((Inici Professorat)) , menú anomenat CA_DMII_A34, per ser l'alumne numero 34, segons diu també a ((Inici Professorat)) )

> [...]

Moltes gràcies per les instruccions. Fins ací ho he aconseguit. Ja he canviat la informació i els enllaços que apuntaven al grup E4 i no a Persefone, que és on toca.

Per cert, aquesta alumna insisteix a dir que no pot entrar, quan jo hi entro. ¿Són també les cookies, com en el cas de Rafael Guasch? ¿Li puc dir que ho provi amb un altre ordinador i que si funciona és un problema del seu navegador?