[gclUB-CarpeTiki] Notificació de correu-e del Tiki

Mie Feb 15 19:13:44 CET 2006

Un nou missatge ha estat escrit al fòrum: Professorat

New topic: Recepció d'e.mails
Autor: JuanFerré
Títol: Recepció d'e.mails
Data: Dc 15 de Feb, 2006 [19:13]
http://gclub.carpetiki.ourproject.org/tiki-view_forum_thread.php?forumId=4&comments_parentId=193
Missatge:

Hola a tots. Avui a la reunió de tutors de Dret Mercantil II s'ha plantejat un tema que volia traslladar a en Xavi:

Cada cop que hi ha una aportació a la carpetiki rebem un missatge. Ara he obert el meu correu i tenia 42 missatges nous.

Amb tants de missatges, penso que es perd el paper important del correu, que és avisar-te quan hi ha una aportació al Carpetiki que t'afecti.

Pregunta(:question:): ¿Es podria configurar l'enviament de correus per tal que només n'arribessin els que afectessin directament al destinatari: per exemple, en el meus cas, els meus alumnes (E4) i Fòrum Professorat?

Gràcies per la paciència. (:neutral:)