[gclUB-CarpeTiki] Notificació de correu-e del Tiki

Mie Feb 15 14:47:21 CET 2006

Un nou missatge ha estat escrit al fòrum: Professorat

Topic: més maldecaps
Autor: Xavi
Títol: Re: més maldecaps
Data: Dc 15 de Feb, 2006 [14:47]
http://gclub.carpetiki.ourproject.org/tiki-view_forum_thread.php?forumId=4&comments_parentId=168
Missatge:

CONSELL: Per veure bé l'explicació, llegir la resposta sobre el fòrum, no en el correu-e.

{QUOTE()}
> Tornem-hi amb  l'Aurora González.
> He entrat amb  el seu codi i he comprovat que en el seu menú figura assignada a  l'equip E4, quan en realitat és de l'equip Perséfone.
> ¿Com es pot  canviar i fer que la bitàcola i el fòrum de l'equip siguin els correctes? o, en altres paraules, ¿com s'assignen enllaços a un usuari?
{QUOTE}

Antoni, els menus ja estan enllaçats a cada usuari correctament, fins a on jo sé. El que queden, veig, són errors d'enllaços dins els menús, que apunten a un grup quan haurien d'apuntar a un altre, etc.

Els menús es poden canviar a través de:
Admin > Menus
Allà seleccionar el menú de l'aurora (el menú 134, segons es pot llegir a la plana inicial del professorat ((Inici Professorat)) , menú anomenat CA_DMII_A34, per ser l'alumne numero 34, segons diu també a ((Inici Professorat)) )

Un cop tenim el seu menú en el llistat, llavors punxar sobre la icona de les ines ({img src=img/icons/config.gif }) per modificar les opcions del menú.
La URL serà:
http://gclub.carpetiki.ourproject.org/tiki-admin_menu_options.php?menuId=134

I allà dins, editar l'entrada que calgui, a través de punxar sobre el dibuix de la llibreteta amb llapis ({img src=img/icons/edit.gif }), que us portarà a:
http://gclub.carpetiki.ourproject.org/tiki-admin_menu_options.php?menuId=134&offset=0&sort_mode=position_asc&optionId=677

Canviar la informació errònia per la correcta.

{QUOTE()}
> Per cert, també he comprovat una duplicació. A  l'apartat Equip hi ha dues  carpetes que són el mateix: una amb el nom "dietari reflexiu d'equip" i una altra amb el nom de "relat d'equip". Penso que no haviem parlat mai de dietari reflexiu d'equip. Això, per a nosaltres,  és individual. En canvi, sí que és col·lectiu el relat  de l'equip.
{QUOTE}

Per eliminar els dietaris reflexius d'equip (potser em vaig confondre jo), cal que els elimineu un a un per cada menú d'usuari vostre, a través de punxar sobre la creu vermella ({img src=img/icons2/delete.gif }) de la pantalla en que veieu les opcions d'un menú concret, com per exemple:
http://gclub.carpetiki.ourproject.org/tiki-admin_menu_options.php?menuId=134

{QUOTE()}
> De moment els  alumnes  van gairebé tan despistats com nosaltres. He entrat a  l'equip Persèfone i he vist com uns alumnes  han penjat el relat en la bitàcola i d'altres al  fòrum. Haurem de reconduir-los una mica.
{QUOTE}

Ok, pas a pas...
Esperem anar podent solucionant aquestes problems durant aquests dies inicials, demanant paciència per aquesta experiència pilot, ara que ho fem tot manualment, abans que tinguem la eina (Aulawiki) adaptada i funcional (prevista per més endavant; mesos, tot i que ja hi hagi un prototip a mig fer on fer proves)