[gclUB-CarpeTiki] Notificació de correu-e del Tiki

Mar Feb 14 20:37:28 CET 2006

Un nou missatge ha estat escrit al fòrum: Professorat

Topic: més maldecaps
Autor: afont
Títol: Re: més maldecaps
Data: Dm 14 de Feb, 2006 [20:37]
http://gclub.carpetiki.ourproject.org/tiki-view_forum_thread.php?forumId=4&comments_parentId=168
Missatge:

> Tornem-hi amb  l'Aurora González.
> He entrat amb  el seu codi i he comprovat que en el seu menú figura assignada a  l'equip E4, quan en realitat és de l'equip Perséfone.
> ¿Com es pot  canviar i fer que la bitàcola i el fòrum de l'equip siguin els correctes? o, en altres paraules, ¿com s'assignen enllaços a un usuari?

> [...]

Xavi és urgent posar remei a la  duplicació "Dietari  reflexiu d'equip" i "Relats d'equip". Si no ho fem els alumnes no sabran  on han de posar les coses. Ja van prou despistats. Amb una sola entrada n'hi ha prou. Nosaltres hem parlat sempre de  "relats", però observo que alguns alumnes han començat la bitàcola d'equip a l'altra entrada, la del dietari reflexiu d'equip. Quan he intentat entrar  en la pàgina "relats"  em dona un error.  També he trobat algun altre alumne amb la mateixa situació que l'Aurora González. Al seu menú figuren assignats a un  altre equip. ¿com se fa per canviar això?