[gclUB-CarpeTiki] Notificació de correu-e del Tiki

Mar Feb 14 12:15:47 CET 2006

Un nou missatge ha estat escrit al fòrum: Professorat

Topic: Llista d'alumnes, en format excel
Autor: Xavi
Títol: Re: Re: Llista d'alumnes, en format excel
Data: Dm 14 de Feb, 2006 [12:15]
http://gclub.carpetiki.ourproject.org/tiki-view_forum_thread.php?forumId=4&comments_parentId=55
Missatge:

> Xavi, com podem incorporar les fotografies dels alumnes?

Ara mateix no hi ha una manera fàcil. Jo ho he fet en casos previs, entrant com a cada alumne (aprofitant que com a professors podeu entrar com alumnes concrets sense saber el seu password, a través del Requadre "Connectat > Usuari > Especifica", de la columna esquerra). I un cop allà, anar a "ElMeuTiki > Preferències > Avatar > Escull l'avatar de l'usuari", que et portarà a: [http://gclub.carpetiki.ourproject.org/tiki-pick_avatar.php]

Allà hi ha la possibilitat de pujar la foto, malgrat ET RECOMANO QUE PRÈVIAMENT HAGIS RETALLAT LA FOTO PER QUE OCUPI APROX. 45 X 45 PIXELS (la mida adequada per que es vegi bé al Tiki).

Jo faig servir per aquestes coses de retallar fotos, etc., un programa molt bo, gratuït i traduït al català anomenat Irfanview.
Podeu trobar més informació sobre com fer servir aquest programa per modificar fotos d'alumnes a:
[http://uniwiki.ourproject.org/CursWiki2_P2_Tractament_d_Imatges]
[http://www.sharemation.com/uniwiki/cursos-ooo/grup01/irfanview_manual.pdf]