[gclUB-CarpeTiki] Notificaciķ de correu-e del Tiki

Lun Feb 13 20:22:26 CET 2006

Un nou missatge ha estat escrit al fōrum: Professorat

New topic: deures... demā
Autor: Xavi
Títol: deures... demā
Data: Dl 13 de Feb, 2006 [20:22]
http://gclub.carpetiki.ourproject.org/tiki-view_forum_thread.php?forumId=4&comments_parentId=132
Missatge:

Hola a tothom:

Els deures que faria jo aquesta tarda, no he pogut fer-los avui, així que demā al matí m'hi posaré, per que pogueu revisar l'urgent per la tarda, i tenir els fulls de registre d'hores llestos per al dimecres, com hem quedat:

* inscriure-us a la llista als que falteu per que rebeu automāticament TOTS els missatges dels fōrums de professorat i desenvolupament, com heu dit avui
* modificacions a taules de recollida d'hores del professorat, i alumnat, segons el parlat
* esborrany de text per anar al darrera de la taula de recollida d'hores del professorat, i alumnat
* fer plana inicial professorat amb llistat dels vostres alumnes, enllaįos a les seves bitācoles, etc., i fer que hi aneu automāticament en entrar a la web.
* Assignar plana "instruccions" a alumnat de dret mercantil II, per anar-hi automāticament en entrar a la web.
* corregir missatge d'error quan no hi ha una plana wiki encara per que es pugui creaer des d'allā directament

Fins demā

Xavi

Más informaciķn sobre la lista de distribuciķn gclUB-CarpeTiki