[gclUB-AWikiForum] Notificació de correu-e del Tiki

Mie Mayo 17 13:01:29 CEST 2006

Un nou missatge ha estat escrit al fòrum: Professorat AWikiForum

Tòpic nou: Comunicació a jornades Espiral 2006 (http://espiral.xtec.net)
Autor: Xavi
Títol: Comunicació a jornades Espiral 2006 (http://espiral.xtec.net)
Data: Dc 17 de Maig, 2006 [13:01]
http://gclub.ub.es/awikiforum/tiki-view_forum_thread.php?forumId=4&comments_parentId=80Contribucions (tipus): Nova informacióMissatge:

Hola a tothom:

He enviat una comunicació a una jornada sobre "entorns col·laboratius per aprendre", que es farà a Barcelona
''(Jornada Espiral, "__Entorns col·laboratius per aprendre: Comunitats Virtuals d?aprenentatge__". Dissabte 10 de juny de 2006. 9.30 a 18.45. Col·legi de Doctors i Llicenciats. Rambla Catalunya 8, pral. - Barcelona)''

El programa de la jornada es pot llegir a:
http://espiral.xtec.net/index.php?option=com_wrapper&Itemid=78

La meva comunicació és cap a les 18h, en el tercer bloc.
Podeu llegir el text sencer, de coses realitzades amb l'excusa del projecte AWikiForum, i ))UniWiki-Redice((, a través del pdf que podeu descarregar a:

http://gclub.ub.es/awikiforum/dl6 (pdf, 954Kb)

Us animo a que si podeu hi assistiu el 10 de juny a la jornada Espiral, doncs com veig que tothom anem amb el temps escàs, doncs podria ser una oportunitat idònia per veure què hem fet fins ara, i posar-nos les piles tots plegats en el projecte AWikiForum, de cara a encara bé les següents fases del projecte (tots aquells que volíeu aplicar la metodologia del projecte en les vostres assignatures, sigui via fòrum i/o Wiki, etc.)

Espero notícies!

Fins aviat,

Xavier

P.D: Informació similar a la presentada en aquesta jornada la estic fent servir també per l'informe de la meva participació en el grup de treball sobre Aprenentatge Reflexiu, de l'ICE (coordinat per Jose Luis Medina), i també per al projecte que hem de fer en el postgrau d'Especialització en Docència Universitària, de l'ICE tambe  (coordinat per Salvador Carrasco i Amelia Díaz).
Qualsevol feedback sobre el que he escrit per ara serà ben rebut! I encantat de que properes comunicacions les fem col·laborativament, ja que aquesta veig que no ha estat possible! :-)