[gclUB-AWikiForum] Notificació de correu-e del Tiki

Lun Feb 20 22:45:17 CET 2006

Un nou missatge ha estat escrit al fòrum: Professorat AWikiForum

Tòpic: Feu servir aquest fòrum per dialogar sobre el projecte...
Autor: lluisanunez
Títol: Re: Feu servir aquest fòrum per dialogar sobre el projecte...
Data: Dl 20 de Feb, 2006 [22:45]
http://gclub.ourproject.org/awikiforum/tiki-view_forum_thread.php?forumId=4&comments_parentId=8
Missatge:

Per fi! (:biggrin:) ja em començava a preguntar ...
Xavi, em passa només a mí? Les pàgines del Awikiforum són molt amples, per trobar el menú de la dreta l'he d'anar a buscar enllà enllà ------> i a sota el peu de la pàgina normal apareix una pila de menús i dades estadístiques. Ho he provat amb 2 navegadors (Mozilla i Firefoz) i diferents CSS...