[gclUB-AWikiForum] llista i web creades fa temps...

Xavier de Pedro Puente xavier.depedro en ub.edu
Mar Feb 7 20:21:32 CET 2006

Hola a tothom:

Per un oblit meu no us vaig informar fa temps que ja havia creat la
llista de correu-e,
(cal escriure a tothom via: gclub-awikiforumalists.ourproject.org )

i la web de suport al projecte (un Tiki):
http://gclub.ourproject.org/awikiforum/

(noteu que la barra del final a la url és necessària)

SI US PLAU, ENREGISTREU-VOS AL TIKI, I SUBSCRIVIU-VOS AL FÒRUM DEL
PROFESSORAT (com a mínim) I AL DE DESENVOLUPAMENT (els que vulgueu
ajudar a definir què ha de tenir la eina i què no, prioritzar el que
manem que faci la programadora, que s'anomena Sylvie), etc.

Per enregistrar-se al Tiki del projecte:
http://gclub.ourproject.org/awikiforum/tiki-register.php

El "codi per enregistrar-se" que demana és:

knowledgeforum

Noteu que la plana inicial del Tiki la vaig traduir al castellà i anglès
(menys els enllaços, que són "tutti-fruti").

En fi, recomano acostumar-nos a parlar sobre el tema per fòrum (així
agafem pràctica amb els detalls del fòrum del Tiki), però no per
correus-e individuals entre alguns de nosaltres només (les coses que
siguin d'interès de tothom, es clar :-). O bé, en el seu defecte,
escriviu per correu-e a la llista gclub-awikiforumalists.ourproject.org )

Recordo adreces on refrescar informació o aprendre sobre Wikis, i sobre
el Tiki:
http://gclub.cursos.ourproject.org/Curs+Wiki  ---> ús de Wiki (info. en
html i pdf)
http://gclub.cursos.ourproject.org/Curs+Tiki  ---> Administració del
portal Tiki sencer (info. en html i pdf)

Vídeo tutorials:
Castellà (i amb veu):
http://www.escire.org/tiki-index.php?page=TIKIWICurriculo
Anglès: http://tikiwiki.org/TikiMovies