[gclUB-AWikiForum] Notificació de correu-e del Tiki

Lun Abr 24 10:32:03 CEST 2006

Un nou missatge ha estat escrit al fòrum: Professorat AWikiForum

Tòpic nou: enquestes alumnat i professorat
Autor: Xavi
Títol: enquestes alumnat i professorat
Data: Dl 24 de Apr, 2006 [10:32]
http://gclub.ub.es/awikiforum/tiki-view_forum_thread.php?forumId=4&comments_parentId=77
Missatge:

Hola de nou:

Recordo que tenim pendent el tema de definir quines enquestes o instruments en general fem servir per copsar la opinió del professorat i alumnat sobre la innovació realitzada en el marc del projecte AWikiForum.

Recordo també que en el projecte, quan vam assignar responsables, vam posar el nom "Jordi Sancho" (:eek:) en aquest apartat, però això no vol dir deixar-lo a ell sol que s'hagi d'encarregar d'això, de la mateixa manera que posar el nom d'un responsable tampoc vol dir que __NINGÚ__ s'hagi d'encarregar d'això o preocupar per que ho fem.

Crec que convindria convocar una reunió en breu (properes setmanes?).

Per altra banda, informo que tinc intenció d'enviar una comunicació sobre el que estem fent (i en concret, el que estic fent en aquesta prova pilot a Avaluació d'Impacte Ambiental - http://uniwiki.aia06.ourproject.org ), a les jornades anuals de l'associació Espiral que es fan al juny:

http://espiral.xtec.net

Espero notícies.

Xavier