[gclUB-AWikiForum] Notificació de correu-e del Tiki

Lun Abr 3 12:25:50 CEST 2006

Un nou missatge ha estat escrit al fòrum: Professorat AWikiForum

Tòpic nou: Tipus de contribucións v.02, i proposta pla de treball actualitzat
Autor: Xavi
Títol: Tipus de contribucións v.02, i proposta pla de treball actualitzat
Data: Dl 03 de Apr, 2006 [12:25]
http://gclub.ub.es/awikiforum/tiki-view_forum_thread.php?forumId=4&comments_parentId=68
Missatge:

Hola a tothom:

Us animo a participar en la fase actual del projecte (__tothom i teniu molt a dir, tot i que encara no s'estigui provant res en la vostra assignatura!!!__).

A veure, he actualitzat la plana inicial del professorat, amb els primers resultats de l'experiència pilot que estic fent en la assignatura d'Avaluació d'Impacte Ambiental.

I per altra banda, he actualitzat el pla de treball que constava a la web, que era el del projecte de dos anys. A més, he incoporat alguns suggeriments de canvis (per ajustar-lo més a la realitat del que estem fent i podrem fer en realitat). Els noms dels responsables són orientatius, tal i com vam fer en la sol·licitud inicial del projecte, però orientatius no vol dir que __ningú s'encarrega de res__, sinó que si no us agrada el que us tocava en teoria coordinar, doncs digueu i canvieu-vos ho amb algú altre. Si no, doncs estarem reproduint el viciós funcionament que tant volem evitar: un treballa, la resta signen (al principi, i al final), i consta com que hem treballat tots aquí... (m'explico? (:eek:))

Au, ànims, i aporteu alguna "contribució" vostra (mai millor dit! (:wink:) )
(jo estic molt content de com ens està anant a la meva assignatura, i amb el que ja ha programat la sylvie per ara)...

Fins aviat,

Xavi

P.D: Copio el text senzill a sota, per que sé que punxar en un enllaç per llegir-ho de vegades costa... (o dic per mi mateix, que també em passa). Però si voleu llegir-ho bé, amb el format adequat, etc., us recomano que ho llegiu des de la plana web:
{INCLUDE(page=>Inici Professorat)}{INCLUDE}
!!- http://gclub.ub.es/awikiforum/Inici+Professorat
 Tipus de contribucions (proposta base v0.1)

   1. Preguntes i noves vies per avançar
   2. Síntesi/elaboració d'informació
   3. Hipòtesis noves
   4. Nova informació
   5. Ajudes a companys
   6. ?
   7. .
   8. .
   9. .

Tipus de contribucions (proposta v0.2 - Xavi)

Proposo ordenar-les per ordre de valor que donarem el professorat a l'hora d'avaluar-les. Sota teniu la meva classificació, que estic aplicant en l'assignatura d'Avaluació d'Impacte Ambiental (CCAA, 2006), i que és una proposta per trencar el gel i que comencem a interaccionar/opinar nosaltres mateixos, professorat implicat en el projecte AWikiForum. (Com més asteriscos la columa n, més pes tindrà en l'avaluació de les seves contribucions).

Tipus de contribució

Descripció
	Altres (informeu quina al professorat)	Altres (informeu quina al professorat)
* 	Aspectes organitzatius	Propostes i altres qüestions relacionades amb la organització de l'equip de treball, temporització, ....
* 	Millores de presentació	Millores de presentació
* 	Peticions de suport	Preguntes senzilles, peticions d'ajuda, etc. sense massa elaboració de la informació prèvia
** 	Ajudes a companys	Ajudes a companys
** 	Nova informació	Nova informació
*** 	Hipòtesis noves	Hipòtesis noves
*** 	Preguntes elaborades i noves vies per avançar	Preguntes elaborades i noves vies per avançar; no només preguntes senzilles o peticions de suport elemental
*** 	Síntesi/elaboració d'informació	Síntesi/elaboració d'informació
.
Diccionari "Knowledge Forum <---> Tiki"

Diccionari "Knowledge Forum <---> Tiki"
Knowledge Forum

Tiki
Referències (enllaços) 	Links (enllaços)
Aportacions 	Posts nous / threads (nous missatges/fils de discussió)
Anotacions 	Comentaris (a fòrums, bitàcoles, planes wiki...)
"Ventana" 	"Categoria"
.http://gclub.ub.es/awikiforum/Inici+Professorat
Fases, objectius i accions del projecte
FASE 1 (Diciembre 2005-febrero 2006)

Objectivo 1: Desarrollar un modelo de evaluación de las intervenciones y interacciones de los participantes en los espacios de trabajo colaborativo (fórums electrónicos, Wikis)

A.1 Análisis de los problemas evaluativos de utilización de foros electrónicos y wikis en las experiencias anteriores Responsable: Maria Rieradevall

A.2 Reflexión y debate entre el profesorado sobre los criterios de evaluación cuantitativa y cualitativa de la participación de los estudiantes. Responsable: Teresa Romañá

A.3 Redacción de un documento base sobre el modelo avaluatiu Responsable: Begoña Gros

Objetivo 2: Desarrollar herramientas de software libre a partir de la adaptación de otras herramientas evaluativas que permitan obtener información sobre la participación y la interacción de los estudiantes

A.4 Búsqueda y análisis de herramientas pre-existentes Responsable: Xavier de Pedro
FASE 2 (febrero 2006-junio 2006)

A.5 Diseño (o adaptación) y desarrollo de la herramienta a emplear. Responsable: Lluïsa Núñez

Objetivo 3: Valorar la aplicabilidad y transferibilidad de la herramienta. A.6 Hacer pruebas piloto de la herramienta con algunas asignaturas: Responsable: Pilar López

A.7 Evaluar los resultados de la prueba piloto. Responsable: Xavier de Pedro
FASE 3 (septiembre 2006-noviembre 2007)

Objetivo 3: Valorar la aplicabilidad y transferibilidad de la herramienta (continuación). A.8 Introducir los cambios derivados de lo aprendido en la experiencia piloto, y aplicar de nuevo la metodologia y herramienta en la primera mitad de otras asignaturas.

A.9 Evaluar los resultados de la aplicación de la metodologia y herremienta. Responsable: Todo el profesorado

A.10 Encuestas de opinión al alumnado y profesorado. Responsable: Jordi Sancho
FASE 4 (diciembre 2006-enero 2007)

A.11 Elaboración del informe final del proyecto Responsable: Todo el profesorado