{ Cafè dels aturats }Proposta de projecte

josep olivares llinas josepolivaresllinasahotmail.com
Dme Mar 20 19:10:01 CET 2013

bones!en aquests moments m'és difícil venir els dijous al cafè. Ja he acabat de cobrar l'atur i de moment no tenc cap ingrés, per tant, venir a palma s'ha convertit en un petit luxe que he de rentabilitzar al màxim. per això demà no vendré i no sé quin dies ho podré fer. si puc fer-ho coincidir amb d'altres històries que tengui per ciutat acudiré. mentre, estaré en contacte amb vosaltres via correu, wiki, tlf, etc. que no  vengui no vol dir que em retiri, sino que he d'anar viu amb el que puc gastar i no me'n queda d'altra que seguir amb una presència diguem-ne virtual o epistolar. estic preparant un currículum de presentació pel grup que tot d'una en estar llest vos enviaré.salut, feina i cafè per tothom!besades, pep

josepolivaresllinasahotmail.com

From: xenia.chelaagmail.com
Date: Wed, 20 Mar 2013 15:54:17 +0100
To: cafedelsaturats-0001alists.ourproject.org
Subject: Re: { Cafè dels aturats }Proposta de projecte

Hola!
Bé, no em coneixeu tots/es, ja que vaig venir a ppis de mes per primer cop. Espero anar-nos coneixent totes...
Jo demà tampoc no podré venir; tinc una reunió a la UIB al matí.

A mi m'agradaria incorporar-me al projecte de formació; ja espero a la propera reunió que feu per venir!

Xènia

El 20 de març de 2013 14.00, Antònia Amengual <aamengual3agmail.com> ha escrit:

Hola, Jo, de moment, seguesc els dematins al Rita. Per tant, demà no podré venir. Vaig fent la feina que tenia pendent però bastant xinoxano (del projecte de formació un estudi de la competència local i mirar informació de Palma amb ulls de Dona).

De cara als propers mesos, el meu ritme serà aquest. És a dir, una dedicació més aviat baixa.Està previst que hi hagi Acta del darrer Cafè de presentacions? Perquè supòs que el que va sortir ens servirà per veure on som i on anam.

Besades, Antònia

El 20 de març de 2013 11.51, Sonia i Lluís <soniailluisagmail.com> ha escrit:

Hola a totes,

La setmana passada vaig tenir la meva filla malalta, i vaig estar totalment desconectat del cafè (i de tot lo demés). Crec que dijous no va anar pràcticament ningú al cafè (jo vaig passar després del metge, devers les 12) i em varen dir que només havia passat n'Irene, crec.

No sé com estan els projectes, si realment estem avançant, si la gent està engrescada o pensam que això no avança i tenim propostes  per canviar i millorar. Bé, intentaré pegar una ullada a la wiki, per veure si hi ha hagut novetats.

En qualsevol cas, m'agradaria saber qui vendrà demà al cafè, per evitar que hi hagi només una persona o dues. Ja confirmareu

Salut i cafè per tothom!

El 14 de març de 2013 9.39, Sonia i Lluís <soniailluisagmail.com> ha escrit:

Hola a tots,
Avui tampoc podré anar al cafè dels aturats, la meva filla continua amb febre. Segurament passaré una estoneta, però no podré quedar.
Tenc por de que no hi vagi ningú, crec que no podem anar ni en Xavi, ni Na Ruth, En Toni, En Pep (em va enviar un missatge), i supòs que n'Antònia deu continuar currant. Així que sereu poquets, em sap greu.

Bé, si puc, passaré d'aquí una estona

Salut i cafè per tothom!

El 13 de març de 2013 15.23, Ruth Muñoz Florit <ruthmfloritagmail.com> ha escrit:

Hola,

Una baixa més dl grup d formació per avui. Me'n vaig demà a Donosti i estic acabant d'editar el teaser del docu. Pensava que ja hauria acabat però no. M'hi afegiré un altre pic la setmana següent.
salut,

ruth