{ Cafè dels aturats }Proposta de projecte

Xènia Chela Àlvarez xenia.chelaagmail.com
Dme Mar 20 15:54:17 CET 2013

Hola!

Bé, no em coneixeu tots/es, ja que vaig venir a ppis de mes per primer cop.
Espero anar-nos coneixent totes...

Jo demà tampoc no podré venir; tinc una reunió a la UIB al matí.

A mi m'agradaria incorporar-me al projecte de formació; ja espero a la
propera reunió que feu per venir!

Xènia

El 20 de març de 2013 14.00, Antònia Amengual <aamengual3agmail.com> ha
escrit: