{ Cafè dels aturats }Idea per presentar al concurs de Felanitx

josep olivares llinas josepolivaresllinasahotmail.com
Dma Mar 19 12:58:09 CET 2013

bon dia xavier!vaig enviar la convocatòria sense acabar de llegir-la. me pareix una presa de pèl. supòs que pot ser interessant per algú que ho consideri un "hobby". A més coneixent l'actual govern de felanitx... que vols que te digui, pas de col·laborar amb feixistes. i per cert, si hi ha la fundació deixalles per mig... jo som persona non grata per ells.a reveure!!!
josepolivaresllinasahotmail.com

Date: Mon, 18 Mar 2013 14:48:42 +0100
From: annabinnaagmail.com
To: cafedelsaturats-0001alists.ourproject.org
Subject: { Cafè dels aturats } Idea per presentar al	concurs de Felanitx

Hola,
Sobre la proposta que envia en Pep: darrerament abunden els concursos trampa, no? Et fan currar per poder guanyar i, si guanyes, et donen uns diners que s'han de reinvertir en el projecte. No us sembla una mica fort... tal vegada m'equivoco, però crec que aquesta és la proposta.

Per altra banda, llegint-me les bases queda tot força obert. Hi ha alguns punts en els que s'ha d'intervenir amb instal·lacions aèries a certa altura (evitar camions), cal vincular la proposta a la dinamització comercial, potenciar el DIY entre les veïnes del poble i innovar (però estam a Mallorca).

Jo que sóc un artistoïde sense currículum penso que una proposta interessant seria combinar elements de la poesia local, la pagesia i la mar per fer unes instal·lacions lleugeres. Tal vegada basant-nos en mobiliari lleuger amb tractament de color (i resistència a la intempèrie). Això podria anar vinculat a una aplicació web - ja sabeu com m'estira el rollo - que permetés intercanviar accedir a petits fragments poètics i als missatges que qualsevol dels seus ciutadans - o altres - deixessin via twitter. És una idea un poc esbojarrada... algú té interès en participar? Pep? Es valoren les artistes amb currículum - Clàudia? -...

--- Missatge original ---
Encara que no sigui estrictament una oferta laboral, vos feim arribar informació sobre un concurs d'artistes (professionals i/o amateurs) per embellir el centre de Felanitx, per si a algú de vosaltres li pot interessar presentar-se. El concurs està dotat en 1.500 euros, i es poden presentar sol·licituds fins dia 12 d'abril. Podeu trobar tota la informació relativa al concurs al següent enllaç: http://goo.gl/iYqKR

xau, xau, xao > xavier