{ Cafè dels aturats }Fwd: Cercam persones per a fer treball remunerat

Antònia Amengual aamengual3agmail.com
Dme Mar 13 21:32:16 CET 2013

Hola,
He demanat informació sobre aquesta oferta que ha enviat na Clàudia. A
davall teniu la resposta que m'han donat.
A mi, personalment, no m'ha semblat interessant però ho compartesc
igualment perquè tengueu la informació.
(per cert, les accions són de 100 euros).

Si estàs interessada en fer país i a més vols guanyar uns doblerets, ara en
tens l’oportunitat. L’equip impulsor d’Ona Mediterrània cerca persones que
es puguin dedicar a fer promoció del projecte de la ràdio i vendre accions
d’aquesta.
Necessitam urgentment persones amb iniciativa i amb ganes de fer feina en
equip. Les seves funcions seran les de vendre accions i també fer promoció
del projecte a través de presentacions i xerrades a diferents col.lectius i
espais, així com associacions de veïns, escoles i instituts, associacions
culturals...
Què oferim?
Totes les persones que vulguin formar part d’aquest equip de promotors
d’Ona Mediterrània tendran una assegurança d’accidents.
Tendran una comissió de totes les accions que venguin. De les 100 primeres,
la comissió serà d’un 3%, a partir de la 101, la comissió passa a un 4%.
A més tots els desplaçaments que es realitzin seran compensats
econòmicament en concepte de quilometratge.
No fa falta cap tipus d’experiència, i la incorporació serà immediata.

Per a més informació farem una reunió demà, dijous 14 de març, a les 18
hores a Can Alcover, c/ San Alonso, 24 de Palma.

Joana Maria Coll
Equip impulsor d'Ona Mediterrània

El 13 de març de 2013 15.11, clau cat <clauandcatagmail.com> ha escrit: