{ Cafè dels aturats }Proposta de projecte

Ruth Muñoz Florit ruthmfloritagmail.com
Dme Mar 13 15:23:43 CET 2013

Hola,
Una baixa més dl grup d formació per avui. Me'n vaig demà a Donosti i estic
acabant d'editar el teaser del docu. Pensava que ja hauria acabat però no.
M'hi afegiré un altre pic la setmana següent.

salut,
ruth