{ Cafè dels aturats }Toni. Aquesta setmana no puc venir!

Sonia i Lluís soniailluisagmail.com
Dme Mar 13 11:02:01 CET 2013

Hola a totes i tots,
Na Sònia avui fa feina i jo tenc N'Irene malalta, així que no crec que
pugui venir avui horabaixa, esper que demà ja pugui anar a escola. Ja us ho
confirmaré

El 13 de març de 2013 10.08, toni martínez snape
<toni_snapeahotmail.com>ha escrit: