{ Cafè dels aturats }Proposta de projecte

Antònia Amengual aamengual3agmail.com
Dil Mar 11 20:08:13 CET 2013

Hola,
Me pareix que més o manco he entès la idea i me sembla molt interessant.
En el cas de "Palma amb ulls de dona", per exemple, a través d'un
smartphone o ordinador s'accediria a una aplicació o compte que et faria la
teva ruta en funció del lloc on et trobis, dels temes que més t'interessin,
del temps que disposis, del mitjà de transport,...és això?
Lo únic és que, com que desconec els requeriments tècnics per aplicar-ho,
me suggereix una feina de programació informàtica bastant complexa i, per
tant, uns costos elevats (massa?) en temps i/o diners. Serien eïnes que
podriem aprendre a programar facilment? o suposen una
dependència (excessiva?) d'un programador expert (intern? extern?).
Besades,
Antònia

El 11 de març de 2013 18.03, Xavier Moya <annabinnaagmail.com> ha escrit: