{ Cafè dels aturats }Concurs x l'explotació del centre d'interpretació del parc nacional marítim terrestre de Cabrera

Antònia Amengual aamengual3agmail.com
Dil Gen 28 11:57:05 CET 2013

Hola,
No se si sabeu que ha sortit a concurs l'explotació del centre
d'interpretació del parc nacional marítim terrestre de Cabrera.
Potser l'ambientòlega i/o el campaner hi estau interessats.
Jo només m'ho he mirat un poc per damunt.
Surt a licitacio per 903.992,74 Euros per 4 anys (prórroga de 2).
El termini de presentació acaba 28 de febrer.
Aquí hi ha tota la documentació.

http://www.plataformadecontractacio.caib.es/Licitacion.jsp?id=21129&pagina=&idi=ca&idTipoContrato=

Si un cas, ho comentam al proper cafè.

Bsds,

Antònia

Més informació de la llista de correu CafeDelsAturats-0001