{ Cafè dels aturats } Hola!

David Pujol i Mulet daviddeciutatagmail.com
Diu Gen 27 18:30:57 CET 2013

Hola a tothom!

El meu nom és David i us escric només per presentar-me.

Dijous passat vaig anar a la primera reunió i tot just començ a
familiaritzar-me amb el funcionament, tant del grup, llistat com de la
wiki, a poc a poc i bona lletra, diuen.

Una abraçada i ens veim!

David

PS: també us escrivia per saber si realment estic al llistat, ja que no sé
si per entrar-hi cal confirmació o què, i com que no he rebut cap correu...
així que, si ho rebeu, un "rebut" em deixarà més tranquil, hehe ;)

Més informació de la llista de correu CafeDelsAturats-0001